Παρασκευή 10 Ιουνίου 2016

Οι μέλισσες στον ανηφορά του Λιμνάκαρου...



Στο Μετόχι μου στο Λιμνάκαρο ήρθε κι εκόνεψε στον ανηφορά καμινάδα ), ένα μελίσσι Έχω κονέψει φιλοξενήσει στο κονάκι μουκι άλλες φορές μελίσσια και στον ανηφορά για δεύτερη φοράΜε κάποιο τρόπο ,  έκανα το κολάι ντος κάθε φοράμε μελισοτρόφους της περιοχής... Φέτο μου άρεσε πιό πολύ η επίσκεψή τους στη καμινάδα μου,  γιατί έχει κι ένα συμβολισμόθυμίζει Αη Βασίλη που μπαίνει και φέρνει δώρα από τσοι καμινάδες τω σπιθιώ....Κι εγώ σα το ...κοπέλιτο εκμεταλλεύτηκα Οφέτος δε μου κρατούσανε  πράμαΜα επαράγγειλά ντος οπροχθές που ´πεψα και τς´ ανεμαζώξανε φίλοι μελισσοτρόφοι, να μου κρατούνε όντε ξανάρθουνε, ένα βαζάκι "βασιλικό πολτόπου τρώνε κι αυτές και μεγαλώνουνεμήπως μπορέσω κι εγώ και  τ´ άκρα μου, απού κοντύνανε από το βάρος τω χρονώ, να μεγαλώσουνε λιγάκι.... Είπανε ναι... Να δούμε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου