Σάββατο 2 Ιουλίου 2016

Οι γιορτές των προβάτων...

Κουρές: εποχιακή γιορτή των Ορέων...
Το κάλεσμα, η κουρά , το ζιαφέτι...
Οι εγκάρδιες προσκλήσεις των κτηνοτρόφων περιλαμβάνουν εκτός των " κουρέων" και φίλους, να περάσουν για ένα κρασί από τη μάντρα, σ´ αυτή τη ξεχωριστή γιορτή των προβάτων...
Στο κομμάτι  της όλης διαδικασίας " ζιαφέτι" πηγαίνω κι εγώ μετά χαράς...( Ζιαφέτι, λέξη δανεισμένη από τα τουρκικά  ziyafet= φαγοπότι, γλέντι, ξεφάντωμα..)
Εκεί στο ζιαφέτι, βρέθηκα κι εγώ προχθές στη " Μαγερεύτρα ", απευθείας και ...συμπτωματικά!!!
Απεναντί μου ήρθε και κάθησε  ο Γιώργης, ( αυτός όμως ήταν κανονικός κουρέας, όχι ζιαφετάς, όπως εγώ...)
Πρώτη του κίνηση μετά τις χαιρετούρες , έβγαλε κι εναπόθεσε μπροστά του ένα μέτριο σουγιά ( OPINEL...φυσικά). - Το δόντι μου, εμονολόγησε. - Μα ήντα λες τον ανέκοψα, τα δόντια σου τα θωρώ αστραφτερά και ολοκαίνουργια, ήντα το θες το μαχαίρι;...
-Χμμ, μιας χρονιάς εξισωτική μου στοιχήσανε φίλε και αυτά επειδή ήμουνε εγώ και μούκαμε σκόντο ο Καλύκης... Να μη τ´ αποξανοίγω;.. (Είπε κι εσκάσαμε στα γέλια...)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου